UWAGA!!! artykuł cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila genialnie, jak to w korporacji
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt znikomej/zbyt obfitej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swych ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości znacznych przedsiębiorstw.
Skąd to się bierze?
Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. Świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia wydajności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem wydajności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?
Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i za każdym razem będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej niełatwe. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na wydajne zarządzanie organizacją.
W książce wyszukasz odpowiedź na pytania:
- Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, by w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną produktywność?
- Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
- Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
- Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także powiększyć lojalność już zatrudnionych?
- Jak ograniczyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
- Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?
darmowy fragment:
Posłuchaj UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Firma jako całość. porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking, AZ#CD7F03FDAB/DL-wm/mp3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.