UWAGA!!! produkt cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, iż podwładni unikają skomplikowanych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, iż nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dostosowanie się do nowych wymagań - nader niejednokrotnie problemem są takie sprawy jak występowanie (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W wyniku czego rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane.
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez zróżnicowanych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój nieprzeciętny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z najróżniejszych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Atrakcyjne ujęcie tematu i pokaźna dawka humoru sprawiają, iż to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i bardzo inspirująca!
Jak prowadzić nieprzystępne rozmowy, gdy:
- masz problem moralny z wykonaniem polecenia
- nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki albo pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań
- musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania
- podwładny stale kwestionuje Twoją władzę
- musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia
- chcesz w trakcie rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów
W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji!
darmowy fragment:
Posłuchaj UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zapytaj szefa. jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.