Rewolucja, która sprzyja dopasowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, demonstruje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi potężnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ także wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się świeże sposoby mierzenia produktywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach pokaźnych i znikomych marek czy produktów. Monitoring firmy Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca lubianych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich kupujących. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najkorzystniejszą nową spółkę techniczną centralnej Europy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Rewolucja social media, AZ#0D240376AB/DL-wm/mp3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.