Grywalizacja jest jednym z najmodniejszych obecnie na świecie metod marketingowych, którą wykorzystują obfite koncerny i najszczególniej znane producenta. Poświęca się jej dużo uwagi i nie bez powodu - okazuje się bowiem, że przynosi zaskakująco prawidłowe efekty. Paweł Tkaczyk postanowił opisać zasady grywalizacji i sposoby jej użycia w praktyce. Zrobił to w publikacji "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", którą również przeczytał na zapotrzebowania nagrania. To doskonała lektura dla wszystkich, którzy lubią śledzić świeże trendy w marketingu i reklamie,też dla tych, którzy szukają sposobu na ożywienie działań własnej producenta i chcieliby spojrzeć na kontakty z klientami i potencjalnymi odbiorcami z nowej perspektywy. Słuchacze doceniają Pawła Tkaczyka za umiejętność prezentujenia nawet skomplikowanych teorii w dostępny, a zarazem porywający sposób. Jego wykłady i publikacje cieszą się ogromnym powodzeniem równocześnie wśród laików, jak i ekspertów w dziedzinie marketingu. W wersji audio dostępna jest w dodatku jego wcześniejsza książka o budowaniu silnej producenta - nagranie zatytułowane "Zakamarki firmy". Teorię zastosowania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli marki badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, przez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po wykorzystania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak nawet social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać! Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi markę MIDEA, która formuje silne firmy kupujących, snując ich opowieści przy pomocy technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje jednocześnie z niedużymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. W warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą innowacyjnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), lecz prowadzi także blog, a także podcast "znikoma znaczna marka". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Grywalizacja. jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.