Tytuł Mit przedsiębiorczości Podtytuł Dlaczego większość niedużych firm upada i jak temu zaradzić Autor Michael E. Gerber Język polski Wydawnictwo MT Biznes Tłumaczenie Tomasz Rzychoń Lektorzy Tomasz Boruszczak ISBN 978-83-7746-930-9 Rok wydania 2014 Warszawa Wydanie 1 Format mp3 Czas 6:40:00 Spis treści 1 Przedmowa 00:11:16
2 Wprowadzenie 00:09:12
3 Cześć pierwsza. Mit przedsiębiorczości i śladowe marki. Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości 00:16:45
4 Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny 00:27:55
5 Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technologicznego 00:17:35
6 Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników 00:14:23
7 Rozdział 5. Poza strefa komfortu 00:33:28
8 Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie 00:15:52
9 Cześć druga. Rewolucja przekręć-kluczyk: świeże spojrzenie na biznes. Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk 00:22:19
10 Rozdział 8. Prototyp franczyzy 00:11:18
11 Rozdział 9. Pracuj nad swoja firmą, a nie w niej 00:34:19
12 Cześć trzecia. Budowanie malej producenta, która działa!. Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu 00:32:22
13 Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu 00:03:20
14 Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy 00:26:04
15 Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny 00:32:14
16 Rozdział 14. Zbuduj strategie organizacyjna 00:38:13
17 Rozdział 15. Zbuduj strategie zarzadzania 00:17:34
18 Rozdział 16. Zbuduj strategie zasobów ludzkich 00:40:56
19 Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa 00:29:49
20 Rozdział 18. Zbuduj strategie systemowa 00:34:38
21 Rozdział 19. List do Sary 00:10:00
22 Epilog. Zwrócić niewiele znaczącym przedsiębiorcom marzenia 00:13:48
23 Posłowie. Zrób pierwszy krok 00:02:12
24 O autorze 00:01:45
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mit przedsiębiorczości. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.