Zdjęcia produktu


Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki rozszerzania marek (audiobook) (Bellona/Audioclub.pl)

(2008 / 2 / Audioclub.pl / Matt Haig / 9788360339398)
Audiobooki Bellona/Audioclub.pl
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

12,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 12,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki...

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie albo śmierć firmy zależą od siły producenta. Każdego dnia padają jakieś firmy, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.niemało firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną firmę, to powinny ją rozszerzać na inne linie towarów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach towarów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swym koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O mnóstwo mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym posiada się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego powiększania marek mogą być {pomocn|przydatn)e przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czas nagrania 108'56
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Audiobooki
  • Producent

    Bellona/Audioclub.pl
  • ISBN

    9788360339398
  • Autor

    Matt haig
  • Wydawnictwo

    Audioclub.pl
  • Ilość stron

    2
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Audiobook (sklep TaniaKsiazka.pl)
    12,50 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Audiobook (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,74 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 12,50 zł do 23,74 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki rozszerzania marek (audiobook). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Saddam Husajn, LK 06/07

    Zobacz w sklepie Saddam Husajn, LK 06/07
    Bellona/Audioclub.pl
    niedługo przed atakami terrorystycznymi 11 września 2001 roku Saddam Husajn ogłosił najwyższy stan gotowości bojowej dla swych wojsk. W ten sposób...
    14,99 zł
  • Dorota i Oz znowu razem (audiobook)

    Zobacz w sklepie Dorota i Oz znowu razem (audiobook)
    Bellona/Audioclub.pl
    Po wycieczce do słonecznej Kalifornii i trzęsieniu ziemi, Dorotka wraz z wiernym Toto, kuzynem Zebem i kotką Eureką przenosi się do podziemnego...
    18,91 zł
  • Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki rozszerzania marek (audiobook)

    Zobacz ofertę Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki rozszerzania marek (audiobook)
    Bellona/Audioclub.pl
    Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie albo śmierć firmy zależą od siły firmy. Każdego dnia padają jakieś firmy, a zarządy...
    12,50 zł

Inne w kategorii Audiobooki