Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.W cyklu "Porażki marek" ukazujemy najbardziej efektowne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, iż wiedzą lepiej aniżeli ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza choćby strategia firmy nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, iż to co marki uważają za wspaniałe, klienci niejednokrotnie traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów To fantastyczny pomysł - twierdzi producent.To jakiś żart!
- odpowiada klient.nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają spore wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy asygnowane dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!sporo marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł.
Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, lecz i same ubrania.Porażek firm może być dużo.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na duża skalę, który powoduje bojkot określonej firmy. Uczmy się więc na błędach innych.Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.Czas nagrania: 134'17Czyta Marcin StyczeńFormat Audio CD
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Największe wpadki rekinów biznesu. część 1. porażki rozszerzania marek (audiobook). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.