Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i nieznaczne dzieci, napisana z myślą o rodzicach i nauczycielach wczesnodziecięcej edukacji muzycznej, dotyczy kluczowego momentu w muzycznym rozwoju każdego człowieka, czyli okresu od narodzin do piątego roku życia. Przedstawione w niej rozważania, oparte na wieloletnich badaniach autora w zakresie nauczania muzyki, wyjaśniają, jak małe dzieci uczą się audiować, a także rozwijać rozumienie muzyki i dlaczego powinny one obcować z muzyką już od pierwszych chwil życia. Książka zawiera także niemało poręcznych wskazówek, które pomogą zmotywować dzieci i zachęcić je do audiowania równocześnie w domu, jak i w przedszkolu.
Edwin E. Gordon (1927–2015) – wybitny badacz psychologii muzyki, pedagog, muzyk. Stworzył pionierską sekwencyjną teorię uczenia się muzyki, która jest rozwijana w wielu ośrodkach naukowych na całym świecie. W Polsce koncepcje Edwina E. Gordona upowszechnia Polskie Towarzystwo Edwina Eliasa Gordona, a także Fundacja Kreatywnej Edukacji w Bydgoszczy.
Podtytuł: Niemowlę i niewiele znaczące dzieci
Tytuł oryginału: A music learning theory for newborn and young children
ISBN: 9788377440803
Kod paskowy: 9788377440803
Autorzy: Gordon Edwin E.
Tłumaczenie: Klimas-Kuchtowa Ewa
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
liczba stron: 192
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.315
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i dzieci,036KS (5837224). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.