Jest to ergonomiczny przewodnik produktywnego nauczania, panowania nad zachowaniem uczniów i koleżeńskiego wsparcia. Na przykładach z praktyki ukazuje związek skutecznym nauczaniem, a kierowaniem zachowaniami uczniów, dyscypliną i wsparciem kolegów -nauczycieli. Omawia - pomiędzy innymi - takie problemy, jak: umiejętność radzenia sobie z wyzywającymi lub prowokacyjnymi uczniami, uczniami z problemami emocjonalnymi, kierowanie nieprzystępną klasą, panowanie nad własnym gniewem. Daje jasne wskazówki, jak sobie z tymi problemami radzić.
Podstawowe przesłanie dokumentowane poprzez autora w tej książce jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie nieprzystępnej klasy, lecz stworzenie korzystnej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można kreować i wprowadzić w życie.
Jest to książka napisana przez praktyka, który wyśmienicie wie, jakim wyzwaniem jest praca nauczyciela i dlatego polecamy ją wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy ją również studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich ta książka spowoduje, że Wasze wejście do szkoły będzie dużo udoskonalone, sprawniejsze i spokojniejsze.
Tytuł Dyscyplina w szkole. Rzecz o zachowaniu Autor Bill Rogers Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna Sp. Z o.o. EAN 9788388839771 ISBN 9788388839771 Kategoria Logopedia i pedagogika, Pedagogika ilość stron 256 Format 16,5x23,6 cm Rok wydania 2011 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dyscyplina w szkole. Rzecz o zachowaniu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.