Autor bestsellera "Drive. Całkowicie nowe spojrzenie na motywację" ukazuje zaskakującą – a także niespodzianie przydatną – nową książkę, w której demonstruje analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy namawiają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być dobrym sprzedawcą" oferuje świeże spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Całkowicie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – niejednokrotnie sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia.
Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i ukazuje,wyodrębnionie ludziom sposobu działania niejednokrotnie więcej znaczy, niżeli zmiana ich sposobu myślenia.
podczas wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady ulepszonego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym,, a także sporo innych użytecznych spraw.
w konsekwencji powstała wnikliwa i funkcjonalna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wyw - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 300 zł. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.