W książce poruszono wpływ determinant: - ekonomicznych (prywatyzacja, napływ kapitału zagranicznego, łączenia banków oraz cykl koniunkturalny), - społecznych (kultura organizacyjna, migracje krajowe i międzynarodowe, poziom wiedzy, umiejętności i motywacji pracowników i potencjalnych pracowników), - technologicznych (systemy informatyczne wspomagające zarządzanie personelem, Internet i Intranet jako narzędzia kadrowe, operacyjne systemy informatyczne, świeże kanały dystrybucji usług bankowych - m.in. Internetbanking) na poziom i strukturę zatrudnienia w sektorze bankowym. W celu analizy powyższego przeprowadzono ankiety wśród pracowników sektora bankowego i wywiady z bankowymi pracownikami kadr i członkami zarządów banków. Rośnie znaczenie korporacji i powiązań międzynarodowych. Banki przywiązują dużą wagę do kwestii etyki i moralności. Można mieć jednak wrażenie, że te dwie kwestie nie zawsze sobie sprzyjają, a kodeksy etyczne itp. Rozwiązania przynoszą korzyści przede wszystkim bankom. Równocześnie edukacja jest traktowana jako dokument pozwalający zdobyć udoskonaloną pracę. Tymczasem wyższe wykształcenie nie jest niezbędne do pełnienia roli sprzedawcy usług bankowych. Te i niemało innych kwestii wynajdziecie Państwo w prezentowanej książce, która wypełnia lukę, jaka występuje na rynku wydawniczym w kwestii analizy zatrudnienia w sektorze bankowym.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Technologiczne i społeczno-ekonomiczne determinanty zatrudnienia w sektorze bankowym w Polsce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.