(...) Potencjał dziecka, jego duże możliwości nakładają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywania i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dostosowanych czynności dydaktyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość potrzebnych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy również szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania (...).
Ze wstępu
ISBN: 9788380196339
Kod paskowy: 9788380196339
Autorzy: Kataryńczuk-Mania Lidia, Magda-Adamowicz Marzenna, Olczak Agnieszka
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20325
liczba stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12
Format: 16.0x22.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.365
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.