Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego typu antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być użytkowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w zagadkowych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak osiągalne bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników modelujących zachowania interesariuszy wydaje się być znaczne dla sprawnego rozwoju partnerstwa pomiędzy organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie skuteczności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi danych. Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach
ISBN: 9788374881944
Kod paskowy: 9788374881944
Autorzy: Tyszkiewicz Rafał
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20737
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 290
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.3x23.8cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.485
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.