Produkty powiązane
-
Kreowanie marek kultury
Zobacz w sklepie9788377305836Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych...55,05 zł
Zdjęcia produktu
Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od przeciętniewiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei, a także zarządzania marką poprzez znanych artystów na przestrzeni wieków.
W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama i rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.
Celem książki Kreowanie marek kultury jest podanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Gromadzi również dane na temat pokaźnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami sprawnie kreowali mody i trendy (wystawy światowe).
Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, lecz także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 55,05 zł.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kreowanie marek kultury. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.