Zdjęcia produktu


Reklama apteki. czy naprawdę wszystko jest zabronione? praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności - marcin stupak, mateusz dończyk (pdf) (Wolters Kluwer Polska SA)

(Wolters Kluwer Polska SA / Marcin Stupak,Mateusz Dończyk / 9788381874908)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

80,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 80,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Reklama apteki. czy naprawdę wszystko jest zabronione?...

\n\nW publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek i dopuszczalne poprzez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec osiągalnego innowacyjnania przez prowadzących apteki.

Autorzy, uwzględniając widoczny aspekt funkcjonalny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, pomiędzy „informowaniem" a „reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności.

\n\n Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe i znajdą odpowiedzi na pytania: jak bezpiecznie wytwarzać wizerunek i firmę apteki; w jaki sposób tworzyć postępową infrastrukturę apteki; jakie są możliwości zastosowania innowacyjnych środków marketingowych; w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą składnik systemu compliance apteki.

\n\n Adresaci:\nKsiążka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788381874908
  • Autor

    Marcin stupak,mateusz dończyk
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności (sklep TaniaKsiazka.pl)
    80,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 80,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Reklama apteki. czy naprawdę wszystko jest zabronione? praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności - marcin stupak, mateusz dończyk (pdf). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki