Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy znakomita strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł — swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać.
Reid Hoffman — założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock Partners — jest rozchwytywanym doradcą szefów firm i państw. W każdym odcinku swojego podcastu Masters of Scale rozmawia z innym gościem wizjonerem. Jego rozmówcami byli zarówno liderzy kultowych firm takich jak Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram czy Microsoft, jak i założyciele nowatorskich i przełomowych start-upów, m.in. 23andMe, TaskRabbit, Black List i Walker & Company, które rozwiązują problemy XXI wieku.
Wszystkie barwne historie, wnikliwe analizy i wnioski współczesnych założycieli i liderów zostały skategoryzowane w niniejszą książkę. Łączą się w niej w komplet funkcjonalnych, choć często sprzecznych z intuicją, zasad. Jak wpaść na prawidłowy pomysł i przekształcić go w skalowalny biznes? Czego możemy się nauczyć, słysząc „niepewne NIE"? Kiedy powinniśmy przestać słuchać naszych klientów? Które pożary należy gasić natychmiast, a którym można pozwolić się tlić? I czy próbując uczynić ten świat udoskonalonym miejscem, można zarobić jakieś pieniądze?(Odpowiedź: Tak. Lecz zyski i wartości muszą iść ze sobą w parze).
Dzięki tej książce poznasz nie tylko zwycięskie strategie współczesnych liderów skalowania, lecz także dowiesz się o ich licznych i czasem naprawdę żenujących błędach, a także chwilach porażek. Ale co najważniejsze –ich historie pokażą Ci, jak przejść do fazy rozwoju, w której Twoja marka będzie osiągać wysokie i błyskawicznie rosnące przychody przy jednoczesnych wysokich zyskach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mistrzowie skalowania biznesu. zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.