Zdjęcia produktu


Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

(2023 / OnePress / Robert Zych / 9788328340275)
E-booki
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

34,63 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 34,63 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne...

"

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swojego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą niełatwą i wyjątkowo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma proponuje w komplecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do przystępnych. Należycie wie o tym autor niniejszej książki, który ze swymi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta także o specyfice klienta polskiego. Analizuje cykl podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów i... Narzuconych przez zagraniczną centralę procedur nowoczesnania, które nijak posiadają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem nieprzystępnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

"

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788328340275
  • Autor

    Robert zych
  • Wydawnictwo

    Onepress
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (sklep TaniaKsiazka.pl)
    34,63 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 34,63 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki