Zdjęcia produktu


Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i (Empi2)

(Empi2 / Małgorzata Pańczyk / 9788365149879)
E-booki Empi2
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,65 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja...

Tytuł Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Małgorzata Pańczyk Język polski Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-65149-87-9 Rok wydania 2016 Polska Wydanie 1 ilość stron 236 Format pdf Spis treści WSTĘP
CZĘŚĆ I
REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE
1. Rodzaje REKLAMY
1.1. Warianty reklamy i jej funkcje
1.2. Typy reklamy a podmiot i przedmiot reklamy
1.3. Rodzaje reklamy uwzględniające inne kategorie
2. Informacje W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH
2.1. Badania w reklamie
2.2. Źródła informacji
2.3. Typy badań marketingowych
2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych
2.4.1. Tablicaryczna prezentacja danych
2.4.2. Grafi czna prezentacja danych statystycznych
2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych
2.4.4. Opisowa prezentacja informacji
CZĘŚĆ II
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ
1. STRATEGIA REKLAMOWA
2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ
3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ
4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ
4.1. Grupa odbiorców produktu a grupa odbiorców komunikatu reklamowego
4.2. Lojalność klientów
5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ
6. STRATEGIA KREATYWNA
6.1. Brief marketingowy i kreatywny
6.2. Koncepcja przekazu reklamowego
6.3. Techniki przekazu reklamowego
6.4. Badania wstępne związane z reklamą
7. STRATEGIA MEDIALNA
7.1. Media i ich charakterystyka
7.2. Warianty mediów reklamy
8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH
8.1. Badania telewizji
8.2. Badania radia
8.3. Badania czytelnictwa prasy
8.4. Badania outdooru
8.5. Badanie internetu
9. Cechy MEDIALNE
9.1. Zasięg mediów
9.2. Rating – zasięg emisji reklamy
9.3. Zasięg kampanii reklamowej
9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą
9.5. Intensywność kampanii reklamowej
9.6. Duplikacja mediów
9.7. Koszt emisji reklamy
9.8. Właściwości użytkowane w reklamie internetowej
10. Cykl PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH
10.1. Planowanie strategiczne
10.2. Plan taktyczny
10.2.1. Budżet medialny
10.2.2. Dobór mediów
10.2.3. Wybór nośników mediów
10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej
10.2.5. Media plan
10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej
10.4. Analiza post buy
11. OCENA efektywnOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ
11.1. Badania postaw odbiorców reklamy
11.2. Ocena ekonomicznej wydajności kampanii reklamowej
CZĘŚĆ III
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY
1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW
2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE
3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Empi2
  • ISBN

    9788365149879
  • Autor

    Małgorzata pańczyk
  • Wydawnictwo

    Empi2
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,65 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Empi2 Elementy prawa

    Zobacz w sklepie Empi2 Elementy prawa
    Empi2
    Tytuł części prawa Autorzy Agnieszka Mroczkowska-Budziak, Ryszard Seidel Język polski Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-65149-88-6 Rok wydania 2018...
    24,70 zł
  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej kwalifikacja a.27 tom 2 Empi2

    Zobacz w sklepie Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej kwalifikacja a.27 tom 2 Empi2
    Empi2
    Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie...
    27,55 zł
  • Ekonomika część 1 - podręcznik

    Zobacz w sklepie Ekonomika część 1 - podręcznik
    Empi2
    Tytuł Ekonomika część 1 – podręcznik Podtytuł Technikum, Szkoła policealna Autorzy Marian Pietraszewski, Krzysztof Potoczny, Stanisław Chudy,...
    24,70 zł
  • Empi2 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i

    Zobacz w sklepie Empi2 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i
    Empi2
    Tytuł Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Małgorzata Pańczyk Język polski...
    25,65 zł

Inne w kategorii E-booki