Zdjęcia produktu


Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji - renata piasecka-strzelec (pdf) (Universitas)

(Universitas / Renata Piasecka–strzelec / 9788324229581)
E-booki Universitas
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

13,17 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 13,17 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. kontekst...

Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy przedstawiające genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obecnej. Jest to zarazem synteza podsumowująca stulecie istnienia rodzimych agencji prasowych.

W opracowaniu prześledzono proces ewolucji polskich agencji prasowych, od agencji telegraficznych do agencji elektronicznych (e-agencji). Autorka wyróżnia kontekst polityczny wyrażający się w uwikłaniu agencji prasowych w bieżącą politykę, przedstawiając rolę omawianych instytucji w procesie rozpowszechniania danych.

Książka wykracza widocznie poza problematykę właściwą dla historii mediów, podejmując refleksję nad perspektywami rozwoju współczesnych agencji informacyjnych. Walor opracowania stanowi materiał ilustracyjny w postaci fragmentów biuletynów prasowych.

Książka adresowana jest do medioznawców, historyków mediów, politologów, a także studentów dziennikarstwa. Dr hab. Prof. UJK Renata Piasecka-Strzelec - pracownik naukowy Instytutu Dziennikarstwa i informacji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Swoje zainteresowania badawcze koncentruje wokół historii mediów i historii najnowszej Polski. W ostatnich latach analizuje na dodatek kierunki rozwoju współczesnych polskich agencji informacyjnych w kontekście społeczeństwa sieci.

Autorka wielu artykułów naukowych, rozdziałów w monografiach oraz trzech publikacji zwartych. Najważniejsze opracowanie w jej dotychczasowym dorobku naukowym to monografia Polskie agencje prasowe w latach 1944-1972.

Upowszechnianie i reglamentacja informacji, działalność propagandowa (Wydawnictwo UJK, Kielce 2012).

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Universitas
  • ISBN

    9788324229581
  • Autor

    Renata piasecka–strzelec
  • Wydawnictwo

    Universitas
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. Kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    13,17 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. Kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    16,74 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 13,17 zł do 16,74 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji - renata piasecka-strzelec (pdf). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki