Jest to publikacja w głównej mierze dla osób, które w swych bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Dane tutaj zawarte przydadzą się w dodatku osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia.
Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy.
Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę jeszcze, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Social media w banku spółdzielczym jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? praktyczny poradnik, AZ#23BFE2C3EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.