Masz pomysł na producenta i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i rozszerzać sprzedaż? Jak sprawnie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do zrównoważonej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą.
W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i oferując solidne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, ale także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.
O wyjątkowości tej książki stanowią liczne funkcjonalne wskazówki, a także solidne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu.
Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów, a także na fakt, iż nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi błyskawicznie bądź za pierwszym razem. Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju producenta Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu usprawniają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie.
Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju marki w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, konsumenci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing, a także Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np.
ze względu na etap rozwoju producenta czymocny problem zarządczy lub sprzedażowy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak generować z nimi trwałe relacje.
Autor podpowiada, jak produkować wydajną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich oraz jak rozwijać kompetencje marketingowe producenta. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami, a także odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
*** Wiesz, w jaki sposób sukces odnieśli Elon Musk, Mark Zuckerberg, Steve Jobs, Bill Gates, Larry Page. Czytałeś, jak budujeli i zarządzali korporacjami wartymi miliardy dolarów. Wiesz też, jak błysnąć żartem na pitchu przed inwestorami z Silicon Valley.
I czujesz, iż ta wiedza nijak ma się do realiów, w których funkcjonujesz. Ponieważ ty masz firmę z kilkudziesięcioma tysiącami złotych na firmowym koncie i… nie masz pojęcia, czy zarządzasz nią z sensem.
Też tak miałem. Właśnie dlatego powstała ta książka, z myślą o wszelkich, którzy stoją przed dylematami związanymi z prowadzeniem biznesu w polskich realiach. O wszelkich, którzy mierzą się z problemami na każdym etapie rozwoju producenta.
[fragment] Grzegorz Krzemień - od 1996 roku związany jest z branżą marketingu interaktywnego, jeden z jej pionierów w Polsce. Współtwórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spomiędzy niezależnych agencji na rynku.
marka, której jest prezesem, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych i badań satysfakcji klientów.
GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata” („M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany poprzez IAB Polska.
W roku 2019, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press”. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji atestu…
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Własna firma krok po kroku. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.