To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają w pełni odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem standardowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje posiadają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, uznaniey i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają dużo wspólnych obszarów.
Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się zastosować w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się rewelacyjnie wpływać na sprawność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej zamiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy za pomocą językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.
Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, iż odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, aby rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi wynajdziecie w książce.
***
Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest też prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.
Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski, a także scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Siła narracji marketingowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.