Zdjęcia produktu


Siła narracji marketingowej (Sebastian Hejnowski, Mirosław M. Bujko)

(2019 / 232 / MT Biznes / Sebastian Hejnowski;Mirosław M. Bujko / 9788380878488)
E-booki Sebastian Hejnowski, Mirosław M. Bujko
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Siła narracji marketingowej

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają w pełni odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem standardowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje posiadają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, uznaniey i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają dużo wspólnych obszarów.

Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się zastosować w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się rewelacyjnie wpływać na sprawność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej zamiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy za pomocą językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, iż odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, aby rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi wynajdziecie w książce.

***

Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest też prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.

Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski, a także scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Siła narracji marketingowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Siła narracji marketingowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Siła narracji marketingowej

    Zobacz w sklepie Siła narracji marketingowej
    Sebastian Hejnowski, Mirosław M. Bujko
    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść...
    38,30 zł

Inne w kategorii E-booki