Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Ten śladowy, lecz treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, żeby wywiązać się z tej roli.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, aby odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a dzisiaj podaje w pigułce szczegóły ich prostych, sprawnych strategii.
Z książki dowiesz się pomiędzy innymi, jak:
- pozyskać niedoścignionych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- unosić ich samoocenę i tym samym rozszerzać zyski,
- okazywać szacunek i podziw,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swych ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z przeróżnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, powiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie sprzedażą. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.