Dowiedz się, jak myśleć bardziej skutecznie i jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.Żyjemy w czasach, w których zachodzą najistotniej dynamiczne zmiany w historii. Teraz postępowa zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces albo porażkę.
Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.Ustalenie strategii biznesowej zezwala na jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów i otrzymanie rezultatów ulepszonych aniżeli kiedykolwiek wcześniej.
Być może wydaje się to nieprzystępne, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, aby stało się to proste. W tej funkcjonalnej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.Dowiesz się z niej, jak:- Zadawać pięć kluczowych pytań potrzebnych do tworzenia planu strategicznego.- Formułować misję producenta, której celem jest inspirowanie ludzi.- wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy artykuł/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.- Definiować markę w odniesieniu do konkurencji.- Zmienić pozycję producenta za pomocą nowych produktów, usług i technologii.- Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.I niemało, mnóstwo więcej.pokazując jako przykłady historie zarówno Aleksandra szerokiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy demonstruje sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i powiększania ROI.
Strategia biznesowa to niewiele znacząca wymiarem, ale pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.***Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z zróżnicowanych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, powiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.""Dowiedz się, jak myśleć bardziej wydajnie i jak podejmować udoskonalone decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.Żyjemy w czasach, w których zachodzą najmocniej dynamiczne zmiany w historii.
dzisiaj postępowa zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów, a także otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej.
Być może wydaje się to niełatwe, ale Brian Tracy wie, jak sprawić, żeby stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.Dowiesz się z niej, jak:- Zadawać pięć kluczowych pytań koniecznych do tworzenia planu strategicznego.- Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.- wydobywać ważne wnioski za pomocą matrycy artykuł/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.- Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.- Zmienić pozycję producenta przy pomocy nowych produktów, usług i technice.- Mierzyć efekty za pomocą jasno określonych celów finansowych.I dużo, mnóstwo więcej.demonstrując jako przykłady historie zarówno Aleksandra wielkiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy pokazuje sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI.
Strategia biznesowa to nieznaczna rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.***Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z rozmaitych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do zróżnicowanych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategia biznesowa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.