Zdjęcia produktu


Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, AZ#F70F7A5EEB/DL-ebwm/pdf (Marek Drzazga)

(2012 / 273 / Marek Drzazga / 9788378750147)
E-booki Marek Drzazga
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

4,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 4,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego...

Tytuł Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem Autor Marek Drzazga Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-014-7 Rok wydania 2012 Katowice Wydanie 1 liczba stron 273 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej 17
1. Istota i miejsce komunikacji marketingowej w marketingu 17
2. Etapy rozwoju komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 27
3. Proces komunikacji marketingowej 30
4. Kompozycja instrumentów komunikacji marketingowej 34
5. Zintegrowana komunikacja marketingowa 42
Rozdział II. Przeobrażenia w handlu detalicznym na początku XXI wieku i ich implikacje dla komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 47
1. Otoczenie przedsiębiorstw jako źródło zmian w handlu 47
2. Znaczące zmiany w otoczeniu dalszym przedsiębiorstw handlowych 51
2.1. Przeobrażenia gospodarcze 51
2.2. Przeobrażenia technologiczne 59
2.3. Przeobrażenia społeczne 65
2.4. Przeobrażenia legislacyjne 73
3. Główne siły otoczenia handlu i ich wpływ na prowadzenie działań z zakresu komunikacji marketingowej poprzez przedsiębiorstwa handlu detalicznego 74
Rozdział III. Komunikacja marketingowa w marketingu przedsiębiorstw handlu detalicznego 80
1. Marketing w handlu detalicznym 80
1.1. Istota handlu i handlu detalicznego 80
1.2. Pojęcie i typologia jednostek przedsiębiorstw handlu detalicznego 83
1.3. Odrębności marketingu w przedsiębiorstwach handlu detalicznego 95
2. Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym 101
2.1. Miejsce i znaczenie komunikacji marketingowej w wytwarzaniu pozycji rynkowej przedsiębiorstwa handlowego 101
2.2. Specyfika komunikacji marketingowej w handlu detalicznym 108
3. Instrumenty komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych 111
3.1. Instrumenty komunikacji marketingowej użytkowane poza placówkami handlowymi 114
3.1.1. Reklama 114
3.1.2. Promocja sprzedaży 120
3.1.3. Public relations 126
3.1.4. Komunikacja marketingowa w nowych mediach 128
3.2. Instrumenty komunikacji wykorzystywane w miejscu prowadzenia sprzedaży 135
3.2.1. Otoczenie placówki handlowej 136
3.2.2. Fasada i okno wystawowe placówki handlowej 137
3.2.3. Komunikacja w pomieszczeniach sprzedażowych 138
3.2.4. Personel przedsiębiorstwa 147
4. Ocena rezultatów działań z zakresu komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach handlu detalicznego 149
Rozdział IV. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu w handlu detalicznym i ich konsekwencje dla komunikacji marketingowej 155
1. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu 155
2. Komunikacja marketingowa we współczesnych procesach marketingowych detalicznych przedsiębiorstw handlowych 158
2.1. Zarządzanie relacjami z klientami (CRM  customer relationship marketing) 159
2.2. Wartość dla klienta 164
2.3. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR  customer social responsibility) 169
2.4. Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) 174
2.5. Marketing mobilny (mobile marketing) 179
3. Nowa rola komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym 183
Rozdział V. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce w świetle opinii ekspertów i obserwacji placówek handlowych 186
1. Problemy i podstawy metodyczne badań komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych 186
2. Ważniejsze wyniki badań empirycznych prowadzonych metodą ocen ekspertów 196
3. Wybrane wyniki badań prowadzonych metodą obserwacji 211
4. Model teoretyczno-opisowy komunikacji marketingowej stacjonarnych przedsiębiorstw handlu detalicznego 221
Zakończenie 227
Bibliografia 235
Spis rysunków 255
Spis tablic 257
Załączniki 259

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Marek Drzazga
  • ISBN

    9788378750147
  • Autor

    Marek drzazga
  • Ilość stron

    273
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem (sklep TaniaKsiazka.pl)
    4,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 4,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, AZ#F70F7A5EEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki