"150 efektywnych technik jak wyjść z kryzysu!Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. OrłowskiIle potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać.
Na prędkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem.
Zawierało ponad 150 technik, przy pomocy których można zbudować albo poprawić prawidłowe relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas.
Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za niedużo. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zniża skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces."Gratuluję postępów w pracy nad książką.
Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu." Bob Cialdini"Marek - TA KSIĄŻKA TO świetnA IDEA - i dziękuję, iż umieściłeś mnie w tak idealnym towarzystwie." Kevin Hogan"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do udoskonalonej pracy, rozwoju, zmiany.
I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki - przekazane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury'ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty.
Chce się ją czytać, prawidłowo się czyta i warto ją czytać." Katarzyna Niezgoda"Żywy język, dostępna forma, liczne poręczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być produktywne oraz odnosić sukcesy równocześnie w biznesie, jak i życiu prywatnym." Igor Chalupec"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów.
Pierwszy to idealna równowaga pomiędzy słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach pomiędzy ludźmi.
Autor upraszcza, nie spłycając, daje adekwatne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszelkich! Książka idealnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma wspaniałymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób.
Przybliżając autorów, przybliża ich idee." prof. Dr hab. Zbigniew Nęcki Patroni medialni: "
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Psychologia zmiany. rzecz dla wściekniętych. wydanie ii rozszerzone. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.