Zdjęcia produktu


Projektowanie doświadczeń (Wydawnictwo Słowa i Myśli)

(2018 / 224 / Wydawnictwo Słowa i Myśli / Igor Gałązkiewicz / 9788363566623)
E-booki Wydawnictwo Słowa i Myśli
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

61,13 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 61,13 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Projektowanie doświadczeń

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń posiadają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych technice świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem? Czym jest luksus w czasach wszelkiego? I wreszcie – dlaczego rzecz tkwi w idei? "Projektowanie doświadczeń" to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury.

Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco ciekawe, a rzeczy, aby były pożądane (oprócz tego, iż powinny być poprawnie wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.

Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek firmy – wszystko wydaje się być podporządkowane właśnie doświadczaniu. Producenta zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stając się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami.

Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, iż te najistotniej ekskluzywne kreują etos, a te szerzej dostępne – fason życia. "Projektowanie doświadczeń" jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat ciekawej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa i globalnej ekonomii.

Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aēsop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M's i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano przez portfolio najciekawszych koncepcji, lecz w szerokim kulturowym kontekście.

Autor przedstawia, jak firmy projektują doświadczenia w czasach wszelkiego – gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Słowa i Myśli
  • ISBN

    9788363566623
  • Autor

    Igor gałązkiewicz
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo słowa i myśli
  • Ilość stron

    224
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Projektowanie doświadczeń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    61,13 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 61,13 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Projektowanie doświadczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki