Zdjęcia produktu


Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej (Joanna Ginter)

(2013 / 122 / WUG – Uniwersytet Gdański / Ginter Joanna / 9788378651697)
E-booki Joanna Ginter
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

17,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 17,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie...

Tytuł Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej Autor Joanna Ginter Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-169-7 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 ilość stron 122 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I. Reklama a językowy obraz świata 9 1.1. Reklama 9 1.2. Językowy obraz świata 13 1.2.1. Pojęcie językowego obrazu świata i stan badań nad JOS 13 1.2.2. Definicja kognitywna 16 1.2.3. Stereotyp językowy 17 1.2.4. Wartościowanie w językowym obrazie świata 21 1.3. Językowy obraz świata w reklamie 22 Rozdział II. Starość jako kategoria kulturowa 29 2.1. Taksonomiczna definicja starości 29 2.2. Definicja konotacyjna starości 30 Rozdział III. Reklamowa starość w aspekcie biologicznym 37 3.1. Starość odmłodzona 37 3.1.1. Odmłodzenie przy pomocy reklamowanego artykułu 37 3.1.2. Odmłodzenie niezależne od reklamowanego towaru 42 3.2. Młodość postarzona 45 3.3. Reklama pro-age 53 Rozdział IV. Reklamowa starość w relacjach rodzinnych 57 4.1. Rodzina kilkupokoleniowa 57 4.2. Relacja: dorosłe dziecko – rodzic 64 4.3. Relacja: dziadkowie – wnuki 68 Rozdział V. Reklamowa starość w aspekcie ogólnospołecznym 73 5.1. Starość obok młodości – komplementarność i współwystępowanie 73 5.2. Starość i starzenie się a praca zawodowa 80 5.3. Starość i starzenie się a autorytety 85 Rozdział VI. Reklamowa starość w innych aspektach 95 6.1. Starość a sytuacja materialna 95 6.2. Starość w aspekcie psychicznym 98 6.3. Starość w aspekcie intelektualnym 103 6.4. Ludzie starzy w czasie wolnym 104 Podsumowanie 107 Bibliografia 117

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Joanna Ginter
  • ISBN

    9788378651697
  • Autor

    Ginter joanna
  • Wydawnictwo

    Wug – uniwersytet gdański
  • Ilość stron

    122
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    17,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 17,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki