Zdjęcia produktu


Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym, AZ#599B24A1EB/DL-ebwm/pdf (Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak)

(2017 / 96 / Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej / Elżbieta Jendrzejczak;Agnieszka Tomczak / 9788378146650)
E-booki Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

21,85 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 21,85 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze...

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę przeważnie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które klasycznie były domeną ekonomistów. Powoduje to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi konieczne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona pozostała istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym, a także marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu asygnowana jest z reguły studentom kierunku Administracja i ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technologicznych kierunkach studiów.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak
  • ISBN

    9788378146650
  • Autor

    Elżbieta jendrzejczak;agnieszka tomczak
  • Wydawnictwo

    Oficyna wydawnicza politechniki warszawskiej
  • Ilość stron

    96
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    21,85 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 21,85 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym, AZ#599B24A1EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki