Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę przeważnie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które klasycznie były domeną ekonomistów. Powoduje to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi konieczne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona pozostała istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym, a także marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu asygnowana jest z reguły studentom kierunku Administracja i ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technologicznych kierunkach studiów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym, AZ#599B24A1EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.