Zdjęcia produktu


Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem (Wolters Kluwer Polska SA)

(2016 / 278 / Wolters Kluwer Polska SA / Jarosław Kordziński / 9788381070799)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,90 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela...

Tytuł Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem Autor Jarosław Kordziński Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8107-079-9 kolekcja Inspiracje Edukacyjne Rok wydania 2016 liczba stron 278 Format pdf Spis treści WSTĘP | str. 9

1
ZASADY produktywnEJ KOMUNIKACJI JAKO PODSTAWA ORGANIZACJI cyklu efektywnEGO UCZENIA SIĘ UCZNIÓW | str. 25
1. Zasady sprawnego porozumiewania się | str. 26
2. Dlaczego lepiej słuchać, aniżeli przemawiać | str. 32
3. Bariery utrudniające nam rozmowę z uczniami | str. 36
4. Słowa prowadzące do negatywnych zachowań | str. 38

2
NARZĘDZIA I ZASADY ZESPOŁOWEJ KOMUNIKACJI, CZYLI O BUDOWANIU SZKOŁY DIALOGU | str. 42
1. Podstawy dialogu z przedstawicielami świata młodych | str. 43
2. Sprawna komunikacja z perspektywy dyrektora szkoły | str. 45
3. Wydajna komunikacja między nauczycielami | str. 49
4. Wydajna komunikacja między nauczycielami a rodzicami uczniów | str. 51
5. Wydajna komunikacja pomiędzy nauczycielami a uczniami | str. 55

3
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM, CZYLI O TYM, że WARTO ROZMAWIAĆ | str. 58
1. O naturze konfliktu | str. 59
2. Radzenie sobie w przypadku konfliktowej | str. 61
3. Metoda Thomasa Gordona | str. 65
4. Sposoby komunikowania się wzmacniające konfliktowe zachowania uczniów | str. 67
5. Konflikt a narzędzia TOC | str. 70
6. Negocjacje w przypadku konfliktu | str. 78
7. Język, którego należy unikać | str. 84

4
NFORMACJA ZWROTNA JAKO WAŻNY element OCENIANIA UCZNIA I JEGO ROZWOJU | str. 90
1. Ocenianie | str. 91
2. Cykl oceniania | str. 93
3. Rola informacji zwrotnej | str. 97
4. Warto uczyć, jak się uczyć | str. 101
5. Informacja zwrotna | str. 105

5
RAKTYKA COACHINGU W PROCESIE TOWARZYSZENIA UCZNIOWI W ROZWOJU | str. 112
1. Co to jest ten coaching | str. 113
2. Podstawy pracy coachingowej | str. 115
3. Struktura rozmowy coachingowej | str. 121
4. Struktura rozmowy coachingowej z zastosowaniem lejka coachingowego | str. 124
5. Coaching w nauczaniu | str. 128
6. Narzędzia coachingowe | str. 134
7. Coaching a poziomy uczenia się | str. 140

6
użycie ZASAD TUTORINGU SPRZYJAJĄCYCH SUKCESOM DYDAKTYCZNYM UCZNIÓW | str. 144
1. Podstawy tutoringu | str. 145
2. Zasady wsparcia | str. 149
3. Cykl i narzędzia tutoringu | str. 156
4. Rozmowy wspierające | str. 161
5. Informacja zwrotna w tutoringu | str. 163

7
MEDIACJE SPRZYJAJĄCE ROZWOJOWI POSTAW UCZNIOWSKICH | str. 166
1. Podstawy mediacji | str. 167
2. Mediacje w praktyce | str. 171
3. Mediacje szkolne - studium przypadku | str. 180

8
NARZĘDZIA TOC, CZYLI O SPOSOBACH KRYTYCZNEGO MYŚLENIA | str. 200
1. Idea TOC jako jedna z podstaw sprawnej komunikacji z uczniem | str. 201
2. "Gałąź logiczna" | str. 202
3. Cykl planowania z zastosowaniem narzędzi TOC | str. 205

9
I JESZCZE O ODPOWIEDZIALNOŚCI, CZYLI O DIALOGU DOROSŁYCH | str. 209
1. Dialog z rodzicami uczniów | str. 210
2. Czego należy unikać w trakcie spotkań z rodzicami | str. 218
3. Rodzice w szkole mają swoje prawa | str. 222

POSTSCRIPTUM | str. 227

ANEKS | str. 233
1. Aktywne słuchanie w praktyce. Scenariusz do pracy z uczniami | str. 233
2. Nauczanie zasad skutecznej komunikacji. Scenariusz przeznaczony do pracy z dorosłymi (nauczycielami, rodzicami) | str. 237
3. Bariery w komunikowaniu się i ich przełamywanie. Scenariusz zajęć dla nauczycieli, ewentualnie dla nauczycieli i rodziców | str. 247
4. Podstawy asertywności. Scenariusz do użycia w trakcie szkolenia członków rady pedagogicznej | str. 255
5. Podstawy sprawnego słuchania. Scenariusz do zastosowania w pracy z radą pedagogiczną, ale też jako wstęp do wypracowania wspólnych rozwiązań z rodzicami uczniów | str. 262
6. Podstawowe zasady pozyskiwania rodziców do współpracy. Scenariusz do pracy z nauczycielami | str. 269
7. Wspólne planowanie celów, a także działań z przestrzeganiem zasad komunikacji interpersonalnej. Scenariusz zajęć dla nauczycieli | str. 274

BIBLIOGRAFIA | str. 281

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788381070799
  • Autor

    Jarosław kordziński
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    278
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,90 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,90 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 38,90 zł do 39,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki