Zdjęcia produktu


Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne (Grzegorz Karasiewicz)

(2013 / 408 / Wolters Kluwer Polska SA / Grzegorz Karasiewicz / 9788326458019)
E-booki Grzegorz Karasiewicz
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

54,14 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 54,14 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich...

Tytuł Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne Autor Grzegorz Karasiewicz Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5801-9 linia Monografie ekonomiczne Rok wydania 2013 ilość stron 408 Format pdf Spis treści Wstęp
str. 9

1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty
str. 19

1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji
str. 19

1.2. Strategie ekspansji zagranicznej
str. 28

1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych
str. 43

1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji
str. 93

1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań
str. 108

2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw
str. 109

2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 114

2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 122

2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 125

2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 132

2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 146

2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 160

3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 170

3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 170

3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P)
str. 172

3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 209

3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 230

4. Metodyka i analiza wyników badań własnych
str. 235

4.1. Metodyka badań własnych
str. 235

4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań
str. 266

4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań
str. 311

Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań
str. 319

Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 325

Bibliografia
str. 367

Indeks
str. 401

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Grzegorz Karasiewicz
  • ISBN

    9788326458019
  • Autor

    Grzegorz karasiewicz
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    408
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    54,14 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 54,14 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki