Zdjęcia produktu


Marketing usług zdrowotnych (Beata Nowotarska-Romaniak)

(2012 / 92 / Wolters Kluwer Polska SA / Beata Nowotarska-Romaniak / 9788326453168)
E-booki Beata Nowotarska-Romaniak
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,54 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,54 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing usług zdrowotnych

Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 kolekcja Poradniki ABC Rok wydania 2012 liczba stron 92 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych 11
1.1. System marketingu usług 11
1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych 13
1.3. Plan marketingowy 14
1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej 16
Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej 19
2.1. Informacja jako podstawa korzystnego działania marketingowego 19
2.2. Badania marketingowe 22
2.3. Marketingowy system danych 28
Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych 32
3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych 32
3.2. Analiza szans i zagrożeń 34
3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - mocne strony i słabości 35
3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej 38
3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych 44
4.1. Istota segmentacji 44
4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu 45
4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych 48
Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej części 51
5.1. Pojęcie marketingu-mix 51
5.2. Artykuł w działalności placówek opieki zdrowotnej 56
5.3. Jakość usługi zdrowotnej 60
5.4. Cena w marketingu usług 63
5.5. Dystrybucja i lokalizacja 65
5.6. Promocja usług zdrowotnych 69
5.7. Personel i jego rola 76
5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych 80
Literatura 83
Spis ilustracji 85
Spis tabel 87
Indeks 89

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Beata Nowotarska-Romaniak
  • ISBN

    9788326453168
  • Autor

    Beata nowotarska-romaniak
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    92
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing usług zdrowotnych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,54 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,54 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing usług zdrowotnych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Marketing usług zdrowotnych Beata nowotarska-romaniak

    Zobacz w sklepie Marketing usług zdrowotnych Beata nowotarska-romaniak
    Beata Nowotarska-Romaniak
    Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 kolekcja...
    38,54 zł

Inne w kategorii E-booki