Tytuł Kreacja w reklamie Autorzy Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1887-7 seria ZARZĄDZANIE i MARKETING Rok wydania 2008 ilość stron 200 Format pdf Spis treści O autorach 7
Wstęp 9
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny Ryszard Kłeczek 11
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 11 Koncepcja pozycji marki (świadomość i wizerunek producenta) 12 Brief kreatywny - konstrukcja, funkcje 27 Pytania i zadania 43
2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne Ryszard Kłeczek 45
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 45 Pomysł i realizacje 46 Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji firmy przy pomocy przekaźników znaczenia (z podpowiedzią) 47 Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji producenta przy pomocy przekaźników znaczenia (bez podpowiedzi) 49 przenośnie wizualne i werbalne 50 Pożądane właściwości przekaźnika znaczenia 52 Studium przypadku: Intermoda - System Mix 53 Pytania i zadania 55
3. Techniki kreatywne w produkowaniu efektów komunikacyjnych Ryszard Kłeczek 56
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 56 Matryca Rossitera-Percy'ego 57 Techniki tworzenia świadomości producenta 58 Techniki komunikowania wizerunku docelowego firmy 60 Techniki przyciągania uwagi (na przykładzie reklam prasowych) 70 Studium przypadku: techniki kreatywne w reklamie prasowej Vitalinea 75 Pytania i zadania 78
4. Kreacja komponentów marki Ryszard Kłeczek 87
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 87 Kreacja części firmy na podstawie briefu 88 Współdziałanie elementów producenta i reklamy w ewokowaniu kategorii towaru i części wizerunku 100 Testy części producenta 103 Pytania i zadania 107
5. Opakowanie jako komponent współtworzący wizerunek firmy Monika Hajdas 110
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 110 Budowanie świadomości producenta poprzez opakowanie 111 Budowanie wizerunku producenta poprzez opakowanie 113 Opakowanie okazjonalne 128
6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej Ryszard Kłeczek 133
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 133 Współdziałanie (synergia) nagłówka i ilustracji 134 Funkcje nagłówka w reklamie prasowej 135 Zasady konstrukcji nagłówków 137 Zasady konstrukcji tekstu reklamowego 140 Pytania i zadania 145
7. Badanie wydajności reklamy Ryszard Kłeczek 149
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 149 Testowanie reklamy 150 Badania wydajności reklamy 166 Studium przypadku: Danonki 170
8. Użycie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki Magdalena Sobocińska 174
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 174 Przyczyny wykorzystywania serwisów internetowych do kreowania świadomości i wizerunku producenta 175 Budowanie świadomości i wizerunku producenta przez serwis internetowy 177 Wpływ serwisu internetowego na zmiany postaw odbiorców wobec firmy 183 Techniki komunikowania pozycji marki przez serwis internetowy 185 Badania serwisów internetowych 196 Pytania i zadania 199
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kreacja w reklamie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.