Zdjęcia produktu


Kreacja w reklamie (Wolters Kluwer Polska SA)

(2008 / 200 / Kluwer SA Wolters / 9788326418877)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,28 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,28 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kreacja w reklamie

Tytuł Kreacja w reklamie Autorzy Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1887-7 seria ZARZĄDZANIE i MARKETING Rok wydania 2008 ilość stron 200 Format pdf Spis treści O autorach 7
Wstęp 9
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny Ryszard Kłeczek 11
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 11 Koncepcja pozycji marki (świadomość i wizerunek producenta) 12 Brief kreatywny - konstrukcja, funkcje 27 Pytania i zadania 43
2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne Ryszard Kłeczek 45
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 45 Pomysł i realizacje 46 Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji firmy przy pomocy przekaźników znaczenia (z podpowiedzią) 47 Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji producenta przy pomocy przekaźników znaczenia (bez podpowiedzi) 49 przenośnie wizualne i werbalne 50 Pożądane właściwości przekaźnika znaczenia 52 Studium przypadku: Intermoda - System Mix 53 Pytania i zadania 55
3. Techniki kreatywne w produkowaniu efektów komunikacyjnych Ryszard Kłeczek 56
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 56 Matryca Rossitera-Percy'ego 57 Techniki tworzenia świadomości producenta 58 Techniki komunikowania wizerunku docelowego firmy 60 Techniki przyciągania uwagi (na przykładzie reklam prasowych) 70 Studium przypadku: techniki kreatywne w reklamie prasowej Vitalinea 75 Pytania i zadania 78
4. Kreacja komponentów marki Ryszard Kłeczek 87
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 87 Kreacja części firmy na podstawie briefu 88 Współdziałanie elementów producenta i reklamy w ewokowaniu kategorii towaru i części wizerunku 100 Testy części producenta 103 Pytania i zadania 107
5. Opakowanie jako komponent współtworzący wizerunek firmy Monika Hajdas 110
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 110 Budowanie świadomości producenta poprzez opakowanie 111 Budowanie wizerunku producenta poprzez opakowanie 113 Opakowanie okazjonalne 128
6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej Ryszard Kłeczek 133
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 133 Współdziałanie (synergia) nagłówka i ilustracji 134 Funkcje nagłówka w reklamie prasowej 135 Zasady konstrukcji nagłówków 137 Zasady konstrukcji tekstu reklamowego 140 Pytania i zadania 145
7. Badanie wydajności reklamy Ryszard Kłeczek 149
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 149 Testowanie reklamy 150 Badania wydajności reklamy 166 Studium przypadku: Danonki 170
8. Użycie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki Magdalena Sobocińska 174
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 174 Przyczyny wykorzystywania serwisów internetowych do kreowania świadomości i wizerunku producenta 175 Budowanie świadomości i wizerunku producenta przez serwis internetowy 177 Wpływ serwisu internetowego na zmiany postaw odbiorców wobec firmy 183 Techniki komunikowania pozycji marki przez serwis internetowy 185 Badania serwisów internetowych 196 Pytania i zadania 199

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326418877
  • Wydawnictwo

    Kluwer sa wolters
  • Ilość stron

    200
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kreacja w reklamie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,28 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 41,28 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kreacja w reklamie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki