Zdjęcia produktu


Jakość i marketing usług medycznych (Wolters Kluwer Polska SA)

(2008 / 336 / Kluwer SA Wolters / Katarzyna Krot / 9788326425851)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,28 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,28 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jakość i marketing usług medycznych

Tytuł Jakość i marketing usług medycznych Autor Katarzyna Krot Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2585-1 seria Poradniki ABC Rok wydania 2008 ilość stron 336 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7
Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej? 9
1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej 11
1.2. Koncepcje jakości usług medycznych 34
1.3. Kryteria jakości 42
1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych 45
1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej 53
1.6. Usługa oczekiwana 66
Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej? 75
2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej 75
2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego 81
2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie? 93
2.4. Jaką cenę płacą pacjenci? 103
2.5. Jak komunikować się z pacjentami 104
2.6. Obsługa pacjentów, a także rozwój technice informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa 112
2.7. Czy personel medyczny może być w dodatku klientem? 115
Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak stwarzać bliskie więzi z pacjentem? 124
3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego 124
3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy składnik poprawy jakości świadczeń medycznych 131
Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań 170
4.1. Sposób realizacji badań 171
4.2. Identyfikacja pragnień pacjentów 176
4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej 186
4.4. Komunikacja z rynkiem 227
4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów 231
Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje poręcznych rozwiązań 253
5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej 253
5.2. Przykład Cleveland Clinic 272
5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. Dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku 288
Bibliografia 309
Spis tabel 321
Spis rysunków 323
Spis wykresów 324
Aneksy 325

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326425851
  • Autor

    Katarzyna krot
  • Wydawnictwo

    Kluwer sa wolters
  • Ilość stron

    336
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jakość i marketing usług medycznych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,28 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 41,28 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jakość i marketing usług medycznych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki