Badanie potrzeb klienta – to aktualnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych.
Zadawanie pytań w szerokim stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a choćby kierunek myślenia Twojego klienta, co pomoże Ci zaspokajać jego potrzeby albo rozwiązywać jego problemy.
Ta książka nauczy Cię, co to jest badanie potrzeb, dlaczego jest to tak ważna umiejętność i pokaże Ci, jak się tego nauczyć, jak wprowadzać w życie, abyś umiał towarzyszyć klientowi w osiąganiu jego celów i jednocześnie stawać się sprawnYM PRZEDSTAWICIELEM HANLDOWYM.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.