Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i kryteria, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z kolekcji „Dzień prawidłowy, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla pana/Pani...". „Sprzedaż przez telefon. Poradnik prawidłowych praktyk" podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego zapotrzebowania, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę wydajnie i jak stwarzać relację z klientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi innowacyjnania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam. Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim stosowne do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, aby być INNYM telesprzedawcą niżeli większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to błyskotliwy, nowy i jakże inny początek. Małgorzata Leduchowska – autor
Tytuł Sprzedaż poprzez telefon. Poradnik dobrych praktyk Autor Małgorzata Leduchowska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-44-9 Rok wydania 2014 ilość stron 103 Format mobi, epub Spis treści
Wstęp
1. Przygotowania do telefonowania
2. Komunikacyjne wskazówki
3. Twój osobisty szablon rozmowy
4. Telesprzedaż relacyjna
Zakończenie – potrzebnik telesprzedaży
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż przez telefon. poradnik dobrych praktyk. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.