Zdjęcia produktu


Budowanie miasta - koncepcje, warunki, modele, F5C00DA9EB (Wolters Kluwer Polska SA)

(2016 / 352 / Wolters Kluwer Polska SA / Ewa Glińska / 9788380923300)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

78,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 78,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Budowanie miasta - koncepcje, warunki, modele, F5C00DA9EB

\n\nPublikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem składników formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej korzystnieści dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych poprzez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną i wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.\n\n Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei producenta, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca, znaleźć właściwości podkreślające koncepcję producenta terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie), pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.

Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu zastosowania części brandingu w zarządzaniu śladowymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona także identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów praktycznych i pozafunkcjonalnych) stosowanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.

\n\n\n\nAdresaci: Opracowanie jest przeznaczone dla gospodarzy miast, pracowników samorządowych, radnych miejskich i działaczy lokalnych. Publikacja powinna także zainteresować osoby prowadzące badania naukowe w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego, jak też studentów kierunków związanych z zarządzaniem publicznym.

\n\n\n\n "Książka jest rzetelną pracą naukową, równocześnie z teoretycznego, jak i użytecznego punktu widzenia. (...) Nawiązuje ona do problematyki szeroko rozumianego "marketingu terytorialnego".

Problematyka ta renomowana od wielu lat w wielu krajach jest ważnym oraz potężnie eksploatowanym obszarem badań i dociekań naukowych. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach, w tym m.in.

zarządzania i marketingu". \nprof. Zw. Dr hab. Lechosław Garbarski \nAkademia Leona Koźmińskiego \n\n\n\n "Książka, oprócz wyjątkowej i niezmiernie ważnej i aktualnej treści, akcentuje się swoim szczególnym charakterem.

Jest ona bowiem gruntownym studium wiedzy, a także międzynarodowego dorobku piśmienniczego dotyczących koncepcji brandingu terytorialnego (place branding). To wręcz encyklopedyczny przegląd głównych problemów teoretycznych, metodycznych i wdrożeniowych związanych z kreowaniem "marek miejsc", zawierający omówienie specyficznych kwestii terminologicznych, propozycji strukturalnych i modelowych dotyczących marek miast, a zaprezentowanych poprzez światowe autorytety w tej dziedzinie na łamach czołowych czasopism angielskojęzycznych".

\nprof. Zw. Dr hab. Andrzej Szromnik \nUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788380923300
  • Autor

    Ewa glińska
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    352
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele (sklep TaniaKsiazka.pl)
    78,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 78,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Budowanie miasta - koncepcje, warunki, modele, F5C00DA9EB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki