Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać! Jak niejednokrotnie wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje wymagania? iż ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda marka powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie skomplikowane.
To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta. Legendarna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani tym bardziej mitem. Jest strategią polegającą na nieprzerwanym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom marki – równocześnie wewnętrznym, jak i zewnętrznym.
praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii wyszukasz właśnie w tej książce. Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w sporym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu.
Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który namawia swoich podopiecznych, aby fundamentem ich pracy stały się części modelu ICARE: wspaniała obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość, a także inicjatywę.
Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, na pewno nie słynie z korzystnej obsługi, jednak studentka wierzy, iż może to zmienić. Prędko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest prosta, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.
Legendarna obsługa klienta pełna jest wskazówek, przykładów i praktycznych podpowiedzi, jak tworzyć trwałą kulturę organizacyjną, gwarantującą nadzwyczajną obsługę swoim klientom każdego dnia. Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć niebanalne i inspirujące rozwiązania.
Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy wariant prowadzonej działalności. EMILIA GAWRYLUK konsultantka wiodąca House of Skills KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies.
Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta.
Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń wykorzystywanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Legendarna obsługa klienta. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.