Zdjęcia produktu


Dziecko i dorosły w rozmowie, AZ#EC639F19EB/DL-ebwm/pdf (Eugenia Rostańska)

(2014 / 286 / Uniwersytet Śląski / Eugenia Rostańska / 9788322623558)
E-booki Eugenia Rostańska
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

31,92 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 31,92 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Dziecko i dorosły w rozmowie, AZ#EC639F19EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Dziecko i dorosły w rozmowie Podtytuł Doświadczanie komunikacji. Odniesienia edukacyjne Autor Eugenia Rostańska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-2355-8 linia Prace Naukowe UŚ; Pedagogika Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 286 Format pdf Spis treści Wprowadzenie.................... 7
1. Teoretyczne podstawy badań rozmowy dziecka i dorosłego....... 13
1.1. Komunikacja interpersonalna bezpośrednia w teorii i modelach komunikacji.
.................... 13
1.1.1. Komunikacja interpersonalna bezpośrednia w rozmowie dziecka
i dorosłego................. 13
1.1.2. Modele komunikacji interpersonalnej bezpośredniej..... 15
1.1.3. Modele komunikacji interpersonalnej bezpośredniej w aspekcie
lingwistycznym............... 18
1.1.4. Wspólnota komunikacyjna w komunikacji bezpośredniej i interpersonalnej
................. 21
1.1.5. Kompetencje komunikacyjne w porozumiewaniu się interpersonalnym
bezpośrednim.............. 28
1.2. Dialog, dyskurs, rozmowa w analizie komunikowania się dziecka i dorosłego
.................... 30
1.3. Rozmowa jako forma komunikacji bezpośredniej....... 37
1.4. Dziecko i dorosły w diadzie rozmawiającej......... 47
1.4.1. Dziecko jako uczestnik diady w rozmowie z dorosłym.... 50
1.4.2. Dorosły jako uczestnik diady w rozmowie z dzieckiem... 54
1.4.3. Przestrzeń rozmowy w diadzie dziecko — dorosły..... 58
1.5. Język w przestrzeni diady rozmawiającej.......... 61
1.5.1. Język i mówienie w rozmowie dziecka i dorosłego..... 61
1.5.2. Komunikacja i użycie języka w rozmowie dziecka z dorosłym. 66
1.5.3. Potoczność tekstu w powszednich rozmowach dziecka i dorosłego 71
2. Metodologia badań rozmowy dziecka i dorosłego.......... 75
2.1. Orientacja teoretyczna badań rozmowy dziecka i dorosłego.... 75
2.2. Założenia i problemy badawcze. Cele badań. Kategorie i ich wskaźniki. 82
2.2.1. Struktura rozmowy dziecka i dorosłego — kategorie analiz i problemy
szczegółowe.............. 84
2.2.2. Doświadczanie komunikacji w rozmowie dziecka i dorosłego —
kategorie analiz i problemy szczegółowe........ 85
2.2.3. Odniesienia edukacyjne w rozmowie dziecka i dorosłego — kategorie
analiz i problemy szczegółowe......... 85
2.2.4. Kategorie i wskaźnikowania jednostek opisu rozmowy dziecka
i dorosłego................. 86
2.3. Metody badań, modele badawcze, matryce......... 87
2.4. Parametry kontekstowe i sposób gromadzenia danych w badaniach rozmowy
dziecka i dorosłego............... 92
3. Struktura rozmowy dziecka i dorosłego. Aspekt diadyczny, interakcyjny i pragmatyczno-
językowy................... 99
3.1. Otwarcie rozmowy dziecka i dorosłego.......... 101
3.2. Zamknięcie rozmowy w reprezentacjach wypowiedzi dziecka i dorosłego 112
3.3. Determinanty rozmowy w reprezentacji wypowiedzi dziecka i dorosłego:
przyzwolenie i nastawienie, zamiana ról nadawcy i odbiorcy... 117
3.4. Rozmiar lingwistyczny rozmów dziecka i dorosłego w reprezentowanych
wypowiedziach................. 124
4. Doświadczanie komunikacji w rozmowie dziecka i dorosłego....... 135
4.1. Doświadczanie komunikacji — założenia teoretyczne...... 135
4.2. Rozmowa dziecka i dorosłego jako źródło komunikacji. Kategorie doświadczane
i wartości kategorialne............ 139
4.3. Doświadczanie interakcji w rozmowie dziecka i dorosłego.... 141
4.4. Doświadczanie relacji w rozmowie dziecka i dorosłego..... 151
4.5. Doświadczanie asymetrii relacji w rozmowie dziecka i dorosłego.. 160
4.6. Doświadczanie produktywności przekazu w rozmowie dziecka i dorosłego. 169
4.7. Strategie grzeczności w rozmowie dziecka z dorosłym...... 174
5. Edukacyjne odniesienia doświadczania komunikacji w rozmowie dziecka i dorosłego 178
5.1. Wymiar edukacyjny komunikowania się dziecka i dorosłego.... 178
5.2. Sfera afektywna w rozmowie dziecka i dorosłego w aspekcie szkolnej
komunikacji.................. 183
5.3. Doświadczanie odbioru i przekazu znaczeń w rozmowie dziecka i dorosłego
.................... 198
5.4. Doświadczanie kierowania w rozmowie dziecka i dorosłego.... 203
Zakończenie..................... 219
Aneksy...................... 223
Bibliografia..................... 267
Summary...................... 280
Zusammenfassung................... 282

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Eugenia Rostańska
  • ISBN

    9788322623558
  • Autor

    Eugenia rostańska
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Ilość stron

    286
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Dziecko i dorosły w rozmowie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    31,92 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 31,92 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Dziecko i dorosły w rozmowie, AZ#EC639F19EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki