Zdjęcia produktu


Twórcze metafory medialne (Universitas)

(2010 / 292 / Universitas / Agnieszka Ogonowska / 9788324215249)
E-booki Universitas
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

8,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 8,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Twórcze metafory medialne

W książce poruszono fundamentalną kwestię występowaniu metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się,specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.


bezpłatny fragment:

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Universitas
  • ISBN

    9788324215249
  • Autor

    Agnieszka ogonowska
  • Wydawnictwo

    Universitas
  • Ilość stron

    292
  • Rok wydania

    2010
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Twórcze metafory medialne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    8,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 8,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Twórcze metafory medialne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki