Zdjęcia produktu


Uzależnienie od nowych mediów - joanna seweryn (Wydawnictwo e-bookowo)

(2008 / 88 / Wydawnictwo e-bookowo / Joanna Seweryn / 9788361184195)
E-booki Wydawnictwo e-bookowo
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

7,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 7,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Uzależnienie od nowych mediów - joanna seweryn

Współczesne środki komunikacji wywierają ogromny wpływ na rozwój psychiczny człowieka. Internet, komputery, telewizja oraz telefony komórkowe coraz częściej uzależniają od siebie. Dotyczy to istotnie młodych ludzi, którzy mają z mediami największy i najczęstszy kontakt. Dzieci i młodzież coraz częściej przyznają, iż nie są w stanie obyć się bez komputera, komórki czy odtwarzacza MP3. Kontakt z komputerem i telewizją zastępuje kontakty z rówieśnikami i rodziną. Media stają się najważniejszym źródłem danych i rozrywki dla młodych ludzi, wypierając tym samym wychowawców i rodziców. Fragment Wstępu Praca Joanny Seweryn: "Uzależnienie od nowych mediów wśród młodzieży w wybranych czasopismach pedagogicznych" pokazuje problemy wychowawcze związane z wpływem nowych mediów na życie nastolatków. Joanna Seweryn zbadała szereg artykułów na ten temat demonstrujących się w takich pismach pedagogicznych jak: "Opieka-Wychowanie-Terapia", "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" i "Remedium". Praca pokazuje wyniki przeprowadzonych badań.
Tytuł Uzależnienie od nowych mediów Autor Joanna Seweryn Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-61184-19-5 Rok wydania 2008 liczba stron 88 Format pdf Spis treści WSTĘP

Rozdział I Przegląd literatury związanej z problematyką uzależnień
1.1 Definicja uzależnienia
1.2 warianty uzależnień
1.3 Etiologia uzależnień
1.4 Prezentacja dotychczasowego stanu badań w zakresie uzależnień od współczesnych narzędzi komunikacji


Rozdział II Nowa Era komunikacji - człowiek synonimem kogoś uzależnionego
2.1 Nowa Era komunikacji
2.2 Problem uzależnień od komputera
2.3 Internet zagrożeniem dla wychowania
2.4 Uzależnienie od telefonu komórkowego
2.5 Wpływ uzależnienia od telewizji na problemy wychowawcze

Rozdział III Charakterystyka wybranych czasopism pedagogicznych
3.1 Struktura wybranych czasopism pedagogicznych
3.2 Zagadnienia teoretyczne
3.3 Praktyka i doświadczenia
3.4 Liczebność artykułów o problematyce uzależnień od współczesnych narzędzi komunikacji
3.5 Treści badanych artykułów
PODSUMOWANIE I WNIOSKI
BIBLIOGRAFIA
?

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo e-bookowo
  • ISBN

    9788361184195
  • Autor

    Joanna seweryn
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo e-bookowo
  • Ilość stron

    88
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Uzależnienie od nowych mediów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    7,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Uzależnienie od nowych mediów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    9,54 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 7,16 zł do 9,54 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Uzależnienie od nowych mediów - joanna seweryn. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki