Zdjęcia produktu


Projektanci emocji. O budowaniu i kreatywnym przywództwie w Nike

(2024 / Wydawnictwo SQN / Hoffman Greg / 9788382104394)
E-booki
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,65 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Projektanci emocji. O budowaniu i kreatywnym przywództwie...

Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie wytwarzać historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu.

Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najistotniej znane i rewolucyjne kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo. Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad: » Kreatywność to sport zespołowy; » Daj się zapamiętać; » Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad popularnymi kampaniami Nike „od środka". Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi pomiędzy marką a odbiorcami.

*** W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem poprzez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak dużo z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego – samych sportowców, trenerów i drużyn.

Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, że wspomniane procesy i zasady posiadają uniwersalne użycie dla obfitych i niedużych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób.

Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją firmę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci kreować trwałe więzi z konsumentami.

BIOGRAM Greg Hoffman Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uwielbiany poprzez Fast Company za jedną z najistotniej kreatywnych osób w biznesie.

Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider" oraz Power Players magazynu „AdAge". Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788382104394
  • Autor

    Hoffman greg
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo sqn
  • Rok wydania

    2024
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,65 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Węże na ziemi, węże na niebie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,84 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 41,65 zł do 41,84 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Projektanci emocji. O budowaniu i kreatywnym przywództwie w Nike. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki