Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie wytwarzać historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu.
Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najistotniej znane i rewolucyjne kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo. Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad: » Kreatywność to sport zespołowy; » Daj się zapamiętać; » Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad popularnymi kampaniami Nike „od środka". Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi pomiędzy marką a odbiorcami.
*** W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem poprzez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak dużo z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego – samych sportowców, trenerów i drużyn.
Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, że wspomniane procesy i zasady posiadają uniwersalne użycie dla obfitych i niedużych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób.
Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją firmę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci kreować trwałe więzi z konsumentami.
BIOGRAM Greg Hoffman Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uwielbiany poprzez Fast Company za jedną z najistotniej kreatywnych osób w biznesie.
Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider" oraz Power Players magazynu „AdAge". Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Projektanci emocji. O budowaniu i kreatywnym przywództwie w Nike. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.