To nie jest książka o strategii biznesowej.
Strategia zmienia się jak pory roku.
To książka o czymś znacznie trwalszym.
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i w trakcie setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO" – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do zastosowania poprzez każdego, kto chce stworzyć coś sporego lub stać się kimś wielkim.
To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać nieprzeciętne wyniki.
Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszelkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.
Te zasady sprawdzają się dzisiaj i będą się sprawdzać za sto lat.
Gotowi? Zaczynamy?
***
Podcast Stevena Bartletta „The Diary of a CEO" (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najistotniej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż – odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa świeże doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast „The Diary of a CEO" jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem „pamiętnik" („diary") w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie typowo się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.
***
Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz prekursorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w „Forbesie", „Business Insiderze", „Financial Timesie" i „Guardianie". Został zaliczony do grona „30 Under 30" „Forbesa" (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. Roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą „Dragons’ Den". Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy w trakcie VTEX Day. Jego pierwsza książka „Happy Sexy Millionaire" trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów „Sunday Timesa".
***
Książka jednakowo zaskakująca, co przekonująca. Rady Stevena zwielokrotnią twoje szanse na realizację najśmielszych marzeń. – Marie Forleo, autorka bestsellera „Wszystko da się ogarnąć"
Splatając wyniki najnowszych badań naukowych, własne doświadczenia i fascynujące historie, Steven podpowiada czytelnikom, jak na nowo zdefiniować sukces i użyć w pełni swój potencjał. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma odwagę marzyć o rzeczach pokaźnych. – Jay Shetty, autor bestsellerów „Zacznij myśleć jak mnich" i „8 zasad miłości"
„Nigdy nie sprzeciwiaj się rozmówcy", „nie zwalczaj przekonań, tylko wzbudzaj nowe"… Ta książka jest pełna zaskakującej mądrości, dzięki której dokonasz postępów w życiu osobistym i zawodowym. Szczerze polecam. – Scott Galloway, profesor Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim
Nowa generacja CEO przejmuje świat biznesu. Hardzi, nieomylni prezesi ustępują miejsca tym, którzy mówią o swych uczuciach, kierują się ciekawością i są gotowi pracować nad sobą (…) Steven Bartlett przewodzi tej rewolucji! Jego książka to niezbędnik każdego lidera, który chce wprowadzić siebie i nas w nową erę. – Simon Sinek, optymista, autor bestsellerów „Zaczynaj od DLACZEGO" i „Gra bez końca"
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla The Diary of a CEO (E-book). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.