Zdjęcia produktu


Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 (E-book), 978-83-951938-6-6 (SukceswInternecie.pl)

(2023 / SukceswInternecie.pl Robert Duda / Robert Duda / 9788395193866)
E-booki SukceswInternecie.pl
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać...

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie i marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i poręcznej wiedzy wydajnych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), wynajdziesz najkorzystniejsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia wydajnych treści do internetu) i Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube, a także Twitter – X.com) i z zastosowaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych. W Twoich rękach jest dzisiaj najkorzystniejsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących! Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą konieczną książką, wspaniałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu: • 9 Super przemyślanych rozdziałów • Przegląd koniecznych narzędzi • Najświeższa wiedza o AI • Gotowe do wdrożenia rozwiązania • ciekawe przykłady i poręczne dane • najkorzystniejsza w Polsce baza wiedzy od podstaw Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych,jednocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż dzisiaj i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online! Robert Duda – autor. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi produktywne kampanie, użyteczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Spis treści: Wprowadzenie do marketingu Internetowego 6 Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej. 42 1.1.Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie. 56 1.2.Opisz swojego Klienta i towar w 10 punktach wg. Autorskiej metody Roberta Dudy. 76 1.3.przejrzyj co robi Twoja konkurencja. 94 Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL. 102 Rozdział 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci. 112 3.1.Dlaczego dobór WordPress będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. 118 3.2.Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu. 128 3.3.Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik? 164 Rozdział 4. Treści, grafiki, fotografie – fundament sukcesu w Internecie 170 4.1.Dlaczego treści są dziś najważniejsze? 174 4.2.Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzącego Google. 182 4.3.VII przykazanie w Internetach. 190 Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu! 194 5.1.Jak w 2024 roku zaczynamy drogę do zakupów? 198 5.2.Podstawy sukcesu w wynikach ekologicznych (SEO). 212 5.3.Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce? 228 Rozdział 6. Sieć reklamowa Google – zbuduj zasięgi i rozpoznawalność. 244 6.1.Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN. 248 6.2.Kampanie remarketingowe w GDN. 252 6.3.Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN. 256 6.4.Sieć reklamowa Google to także Gmail, a także YouTube. 260 Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy 264 7.1.Historia Google Analytics. 268 7.2.Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami. 272 7.3.Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio). 276 7.4.wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads. 280 7.5.Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie. 284 Rozdział 8. Media społecznościowe – koniecznik czy niepotrzebne wydatki? 288 8.1.Social Media, a dynamika zmian. 296 8.2.Media społecznościowe, a Twój Biznes. 306 8.3.Krótka charakterystyka lubianych platform social media 314 8.4.Social Media. Podsumowanie. 334 Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi. 338 9.1.Narzędzia AI w marketingu. Wstęp. 344 9.2.Graficzne Narzędzia AI do użycia w marketingu. 348 9.3.Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu. 352 9.4.Narzędzia AI dla mediów społecznościowych. 356 Zakończenie. 360

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    SukceswInternecie.pl
  • ISBN

    9788395193866
  • Autor

    Robert duda
  • Wydawnictwo

    Sukceswinternecie.pl robert duda
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 (E-book), 978-83-951938-6-6. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki