W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz początkuje odgrywać dominującą rolę, umiejętność wydajnego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, potrzebnym,dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.
Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako iż nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. W podręcznik. Można chociaż próbować poznać je - także z perspektywy pań - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji, a także badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.
Dzięki różnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja w polityce i w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.