Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w stanowczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, stwarzając nowe obszary marketingu sektorowego.
Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a ergonomicznym używaniem w przeróżnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).
Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu używania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, sąregulowane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary użytkowania.
Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.