prawidłowy handlowiec to handlowiec produktywny. Czyli taki, który doprowadza do stosownie znacznej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, najczęściej powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie efektywny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą także z obszerniejszym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, bezkompromisowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, spektakularny, choć czasami skomplikowany zawód, trzeba stale unosić kwalifikacje. Szukać mistrzowskich sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu różnorodnych typów osobowości klienta, zwiększać repertuar swoich umiejętności i wytwarzać własny, oryginalny fason sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!
Tytuł Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową,rozszerzać szansę na zawarcie umowy Autor Tomasz Sędzimir Wydawnictwo One Press EAN 9788328393936 ISBN 9788328393936 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Psychologia w sprzedaży. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.