Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować sprawny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak kreować miniplany, zastosować potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo ergonomicznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju producenta albo wypromowaniu swego towaru.
Tytuł Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj sprawny plan i osiągnij wyznaczone cele Autor John Westwood Tłumacz Małgorzata Śnigurowicz Wydawnictwo Lingea EAN 9788366416352 ISBN 9788366416352 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie seria Droga do Sukcesu liczba stron 192 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak stworzyć plan marketingowy. opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.