Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki temu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – renomowany specjalista ds. Zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa" – udowadnia, iż nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy rozszerzanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swym własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje skonsolidować dwie producenta o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej przejrzystości postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swych kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. Podczas zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które wywołują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, żeby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponujeergonomiczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
***
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie konieczny podręcznik o tym, jak generować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Korzystając z prostego, sprawnego modelu, używanego od kilkunastu lat poprzez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najszczególniej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.
***
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa" świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, a także Trzy kluczowe właściwości świetnego członka zespołu. Jako założyciel i prezes producenta The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune", poprzez producenta dopiero rozpoczynające działalność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje także w „Harvard Business Review", „The Wall Street Journal", „Fortune", „Business Week", a także „USA Today".
Tytuł Odkryj się nowatorski model sprzedaży który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów Autor Patrick Lencioni Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380878754 ISBN 9788380878754 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 216 Format 14x21.8x1.4 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.36 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Odkryj się nowatorski model sprzedaży który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów - patrick lencioni. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.