Zdjęcia produktu


Data driven decisions (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2018 / 252 / Wydawnictwo Naukowe PWN / praca zbiorowa / miękka / 9788301201340)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

60,33 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 60,33 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Data driven decisions

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, iż przed decydentami pojawiła się nieprzeciętna wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii, a także obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy również raczej na korzystne oswajanego poprzez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła ilość źródeł informacji, na podstawie których można podejmować korzystne decyzje. Czy organizacje, marki i firmy jeszcze nad tym panują?
( )
W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii ( ) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania danych o rynku i kupującye przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. Odbyło się przełomowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające równocześnie dostawców różnorodnego rodzaju informacji marketingowych (od konwencjonalnych agencji badawczych przez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane producenta butikowe), jak i odbiorców tych informacji – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele przeróżnych pokoleń, rozmaitej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami drobnych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy informacji o rynku i kupującye.
( )
Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła danych niezbędne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, przez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
Biznes to praktyka, która może rozpędzić się wyłącznie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków" marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnorodnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, lecz i ergonomiczne wskazówki od ludzi, którzy w solidnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy informacje z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?
Mateusz Galica, Wstęp

Podtytuł: Jak odnaleźć się w natłoku źródeł informacji?
ISBN: 9788301201340
Kod paskowy: 9788301201340
Redakcja: Lutostański Michał Jan, Galica Mateusz, Protasiuk Michał
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 252
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.395
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301201340
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    252
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? (sklep TaniaKsiazka.pl)
    60,33 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 60,33 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Data driven decisions. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł